what doesn't kill us does only make us stronger

kom precis hem från palladium. so's pappa lämna mig hos dom och sen cykla jag hem därifrån. helt sjukt hur blöt man kan bli på 10 minuter!
alla snackar om att dom trodde världen skulle gå under & sånt för det åska och blixtra. men jag har inte hört ett skit!
fast om man var instäng i en källare är det kanske inte så konstigt..
blev sjukt rädd när jag satt därinne och bara kolla på mobilen & såg att hela facebook va fult med "...åska..." "...blixtrar..." "...rädd..." "...världens undergång..." "gubben hade kanske rätt..."
haha. lite roligt ändå.
kommer sakna dansen i sommar :(
ska ut och vattna gräset nu i regnet! SES
haha nej jag skoja bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0