take my hand & come with me

sitter & tittar på The Hills, OMG älskar programmet! speciellt nu när lauren har kommit tillbaka igen :D heheehe.
juste, jag hade utvecklingssamtal idag, ja det gick väl okej..
i typ fyran klagade alla lärare på att jag pratade för lite & sånt. MEN NU då ska dom istället klaga på att jag pratar FÖR MYCKET. halledalija (bara manda & esta som fattar), jag är inte helt jävla perfekt ;)
nej, jag är bara sur för våra nya klasser. VARFÖR MÅSTE MAN FÖRSTÖRA EN SÅN BRAA KLASS SOM VÅR?! vi hade världens härligaste minnen, världens roligaste stunder. och här tar allt slut. hejdå minnena, hejdå stunderna, hejdå 6A.
tillslut blir det väl bra.
esta en sak, BYT INTE SKOLA! vi kan klara det här. tillsammans klarar vi allt, eller hur? är det verkligen att bara ge upp vårt vänskap såhär, bara för att klasserna blev dåliga? jag tycker inte det, men jag vet inte vad du tycker.
braa låt, fast se inte den om ni har epilipsi ;)

Kommentarer
Postat av: esteer

men du blev ju med båda du hade önskat! issa och fafy, det är liksom vi 5 men sen blev jag och hanna nt med er, ni hamna ju i den bättre klassen.. <3

2011-05-17 @ 18:38:49
URL: http://esteermeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0