sjuk..

jag bli ALLTID sjuk när jag minst vill det -.-
imorgon är det disco & genrep sen lördag, söndag är det föreställning och jag kan knappt gå för jag håller på att svimma så fort jag reser mig. herregud, hoppas jag är bättre imon. men men. THE SHOW MUST GO ON!
har tittat på film & läst hela dagen. igår kom min efterlängtade bok, first step 2 forever: my story. men den va så bra så jag läste ut den idag :/
nu sitter vi och tittar på thailands bilder & jag lääängtar tills sommar lovet. EN MÅNAD KVAR TILL THAILAND
OMG, vad vi hade roligt igår iaf. jag och manda skrek. tror alla som satt i den salongen hatar oss. MEN, jag kan aldrig hålla tyst när jag ser film.
gaammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0