lessen för sämst uppdatering :/

förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft lust, eller tid att blogg..
jag och ester cyklade till fomrtoppen idag men när vi kom dit (tio minuter före träningen) kom vi på att vi hade glömt skor & kort, *suck*..
så vi cyklade tbx och dansade zumba ist :)
vi måste verkligen ha sett dumma ut...
sen la vi oss framför teven och bara låg (tolkning),
aldrig en tråkig stund med dig :)
nu är jag SUR för att jag fick skriva om detta FYRA gånger. OCH min gratis spotify är snart slut.. -.-
förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft lust, eller tid att blogg..
jag och ester cyklade till fomrtoppen idag men när vi kom dit (tio minuter före träningen) kom vi på att vi hade glömt skor & kort, *suck*..
så vi cyklade tbx och dansade zumba ist :)
vi måste verkligen ha sett dumma ut...
sen la vi oss framför teven och bara låg (tolkning),
aldrig en tråkig stund med dig :)
nu är jag SUR för att jag fick skriva om detta FYRA gånger. OCH min gratis spotify är snart slut.. -.-
http://www.youtube.com/watch?v=Qpxgo09suxk
puuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0