brother from another mother

idag fick jag reda på att vi ska ha brännbolls turnering, MED NIORNA! vi ska typ blandas med niorna. så jag och ester tränade lite på det idag. oppss. visste inte att man kunde suga så mycket? hahaha, jag sköt över till grannarna typ tre gånger, och upp på taket.. sen blev vi trötta och gick in och träna zumba. nu sitter jag med uppsvälld mage för att jag precis åt för mycket spagetti.
jörgen blev lack & gav oss bestämda platser (kan det ha varit för att jag skrek på fafy & flabba åt estas handstil?). och jag hamna brevid fafy? seriöst, jörgen HATAR oss. haha, förstår mig inte på mattelärare..
bilder kommer när esta har skickat dom till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0